Acompanyem joves del Raval a construir el seu futur professional 

A la Fundació Gavina continuem acompanyant adolescents i joves en la construcció del seu futur acadèmic i professional gràcies al programa de Tàndems Vocacionals de la Fundació Nou Cims.

Aquest projecte ofereix un espai d’orientació acadèmica i professional perquè els joves puguin descobrir els seus interessos, habilitats i potencialitats en un moment clau de presa de decisions sobre el seu futur. A través de 4 sessions individuals, treballen la confiança, l’autoestima i la capacitat d’imaginar un itinerari educatiu i professional alineat amb els seus objectius.

Una mirada compartida entre la Fundació Nou Cims i Gavina, on apostem per generar oportunitats reals per a joves en situació de vulnerabilitat.

Les experiències dels joves de Gavina que han participat en el programa mostren l’impacte d’aquest acompanyament. La Coral, de 15 anys, explica que gràcies al Tàndem ha descobert el seu interès per l’educació infantil després d’un període en què no tenia clar què estudiar. En Juan Antonio, de 20 anys, destaca que les dinàmiques li han permès descobrir les seves habilitats i decidir que vol estudiar psicologia.

Des de Gavina creem espais on els joves es sentin escoltats, acompanyats i capaços de construir el seu futur educatiu i professional.

👉 Descobreix el nostre programa de suport a l’estudi.

Entrades relacionades